14.9.12

TGIF

Hi all!

Finally, IT IS FRIDAY! 

This has definitely been a hard week; lots of studying and an exam on Wednesday. So I actually think that I deserve having a bloody good weekend! 

So yesterday I went jogging, not the most fun thing to do but the feeling the seconds after you stop is just intoxicating! No wonder that people become exercise-aholics.... After I had run for 40 min I did some squats in the hill that leads up to my house and apparently the CC hockey team passed me because my friend who is in the team told me today that he and the others saw me and that I was crazy making squats in a uphill slope... haha I guess handball practice has teached me well ;)

So, on Saturday me and my room mate are going to Manitou Springs which is supposed to be a prettier version of Colorado Springs. We are taking the bus there, which apparently is an adventure of its own... It's going to be interesting! 

Now I am off to the shower because tonight is party night :) I wonder if I will ever get used to the very-american-house-party-thing... Going to be fun anyways!

Have wonderful night y'all! 


1 kommentar:

  1. Alltså jag är sååå lycklig att du börjar skriv-blogga igen MEN det gör så att jag saknar dig så sjuukt mycket mer :( Buhuhuh... Om du undrar varför jag är uppe så sent så 1. kan jag inte sova, 2. Jag är ledig imorgon, 3. Väntar på att mitt tea ska svalna 4. kollar på riddarfilm som är sjuuukt spännande... du vet jag och drakar är liksom ment to be... haha Men ska sova efter det här.. kvällen börjar ta ut sin rätt... ska bara komma upp för trappan. Några varv upp och ner för den så kan man ju inte få mer än extremt fasta skinkor. + träning att gå i sidled... väldigt spännande detta. Fick ett litet lyckorus när jag hittade mitt äpple, russin, kanel tea på Maxi igår. Problemet är bara att alla tea:er som ligger i min tea ask nu luktar äppelkaka. Höst, här börjar det verkligen bli höst, mer och mer för var dag som går. Bara lägenheten som ska komma i ordning så kan höstmyset dra igång :) Btw.. på tal om höstmys snacka om att man får fler blickar nu när man är 50% blekt blondin. Därför alla i "gänget" är blondiner?! :O hshs Senast idag på Ica, jättesöt kille och årsmodell äldre, alltså inte gubbe men liksom still runt medel 20. Börjar kännas mer och mer opassande att lämna detta som en kommentar menmen you know me x) Fortsätt uppdatera så jag har innehåll till mina teastunder här borta på andra sidan av det stora blå. Puss och kraaam! Miss you massor! xoxo S.

    SvaraRadera