3.11.11

My dear mr Time, if you don't stop rushing I'll give you a massive speeding ticket...

Hur kommer det sig att det känns som att tiden alltid rusar fram? När jag var yngre klagade jag hela tiden på att tiden gick för långsamt, nu klagar jag på att den går för fort!

Jag gick upp kl 8 i morse och nu är klockan resan 10.30 och jag har inte ens börjat plugga... Skall koka mig en kopp te och sen sätta igång! kl 13 börjar min spanskalektion (suck, varför valde jag den kursen?)...

Det blir till att hålla ut idag för imorgon beger jag mig hemåt till Göteborg!

Väl hemma så väntar den här lilla filuren på mig! Som jag har saknat henne...




Why does it always feels like time's just running too fast these days? it is because I'm getting older? When I was young I always thought it move soooo slowly.... Today's just I day I'll do as little as possible and try not to think about tomorrow, because tomorrow I'm going hooooome! :) And at home this little fellow is waiting for me! God, I've missed her...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar