13.12.11

Forgiveness!

Näe nu var jag orättvis! Förlåt Sverige! Visst är det hopplöst trist och kallt, men det kan ju också vara himla mysigt! Fast just nu är det ju mest blött och kallt, lite snö hade ju inte skadat!

Jag är mitt uppe i en sjukligt tung tentavecka, något som gör mig stressad som ett as och allmänt hängig. Hur kommer det säg att man aldrig känner sig tillräckligt förberedd på en tenta? Nu kan jag ju inte påstå att jag har pluggat ihjäl mig på den jag har nu, men ändå känner man sig konstant nybörjare på hela ämnet... nåjå, sluta klaga och börja plugga istället!

En annan sak som ligger och lurar i bakhuvudet är att jag måste välja utbytesuniversitet ASAP... Deadlinen börjar närma sig och jag vet inte alls vart jag vill åka...Det lutar åt Australien eller USA men frågan är hur man skall ranka universiteten.... jaja, det får bli the mission för ikväll! Har bestämt mig för att endast plugga till 21.00 sen skall jag kolla på en bra film... Att panikplugga tror jag inte riktigt på...


This is how nice Sweden can look if it puts a little effort in it! But still no snow... Having two exams coming up in a couple of days and I feel soo stressed out for them... However, I dont really believe in panic-studying, you know sitting up all night and go up 05.00 in the morning to start studying again... Nope, that's why I'll start studying now and by 21.00 I'll end for the day and watch a movie... 
FREDOME TO THE STUDENTS! ;)

By the way... I need to apply for an exchange university asap... where should I go, USA or Aussie?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar